Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR
☰
DOKUMENTY
mezinárodní
národní
MINISTERSTVO SPRAVEDLNOSTI
strategické dokumenty
rozpočty a finance
ukazatele / indikátory
odpovědnosti
regionální
oblastní
místní
ODKAZY
eMetodika přípravy veřejných strategií
externí databáze
základní informace a kontakty
zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategických dokumentů v ČR
základní informace a kontakty
..vyberte místo
DOKUMENTY
mezinárodní
národní
MINISTERSTVO SPRAVEDLNOSTI
strategické dokumenty
rozpočty a finance
ukazatele / indikátory
odpovědnosti
regionální
oblastní
místní
ODKAZY
eMetodika přípravy veřejných strategií
externí databáze
Zaslat DOTAZ / NÁMĚT
Často kladené dotazy
vstup do terminálu
Portál strategické práce
Metodika přípravy veřejných strategií
Databázi pro
MMR
zajišťuje
NSZM
na platformě infosystému
DATAPLÁN
MINISTERSTVO SPRAVEDLNOSTI
www stránky
web k fondům EU
MINISTERSTVO SPRAVEDLNOSTI
Info
Ke stažení
Zobrazení dokumentu
Vazby
Téma
Akční plán boje proti korupci na roky 2023 a 2024
Dokument ke stažení [366.7 kB, PDF]
Hodnotící zprávy
Zhodnocení plnění opatření uvedených v Akčním plánu boje proti korupci na roky 2023 a 2024 za rok 2024
[715.4 kB, pdf]
Datum schválení
2.4.2025
Období hodnocení
od 2023 do 2024
Usnesení vlády či jiný akt,
kterým je dokument schválen
240 / 2024
PDF
Web k hodnotící zprávě
https://korupce.cz/protikorupcni-dokumenty-vlady/na-leta-2023-az-2026/2023-2024/
Popis hodnotící zprávy
Vlastní hodnocení splnění úkolů a opatření realizují primárně jejich gestoři, přičemž se hodnotí splnění úkolů na úrovni gestora (zpracovatele), v případě některých nelegislativních a legislativních materiálů rovněž z pohledu vlády a u návrhů zákonů též z pohledu Parlamentu. Z pohledu gestora je úkol splněn, zpracoval-li gestor materiál do finální podoby, která je případně předána k dalšímu zpracování (například u materiálů procházejících připomínkovým řízením je to okamžik, kdy je vládě předložena verze k projednání poté, co bylo vypořádáno mezirezortní připomínkové řízení; u faktických úkolů je to okamžik, kdy rezort učinil vše potřebné pro splnění úkolu). Na úrovni vlády (pokud má být úkol zařazen na program schůze vlády) je úkol splněn v okamžiku, kdy jej vláda projednala a případně schválila. Úkoly spojené se zpracováním a předložením návrhu zákona jsou z pohledu Parlamentu splněny ve chvíli, kdy je zákon schválen oběma komorami.
Dále je plnění úkolu hodnoceno z hlediska věcného naplnění (jak byl úkol řešen po obsahové stránce) a procesního plnění (jak byl úkol plněn z hlediska časového). U všech úkolů jsou uvedeny rovněž navazující (očekávané) aktivity. Závěrem textu o plnění každého úkolu je uvedeno, jaké je celkové zhodnocení splnění úkolu.
Web k dokumentu:
Externí webový zdroj není uveden.
V případě problémů kontaktujte administrátora infosystému.