Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu
Znak Mariánské Lázně
Mariánské Lázně
www stránky

Mariánské Lázně

Názvy hierarchických úrovní
1. "Priorita"
1.1 "Cíl"
1.1.1 "Popis cíle"

Místní akční plán Rozvoj vzdělávání na Mariánskolázeňsku 2018-2023

Místní akční plán Rozvoj vzdělávání na Mariánskolázeňsku 2018-2023
1.Nepříznivý demografický vývoj
1.1Pestrá nabídka kvalitních škol a školských zařízení
1.1.1Spolupráce s VŠ
1.1.2Zřízení zařízení jeselského typu
1.1.3Dostupnost školy a školských zařízení
1.1.4Talentovaní žáci
1.1.5Budování partnerství škol a školských zařízení v česku a zahraničí
1.2Regionální identita
1.2.1Inormační zdroje o školách a školských zařízení
1.2.2Budování vztahu kola - rodina - obec/mikroregion
1.2.3Gastronomie
1.2.4Podpora zavedení společné regionální zpětné vazby kvality škol a pedagogů
2.Dostatek financí pro školu a její potřeby
2.1Spolupráce škol a školských zařízení
2.1.1Neformální spolupráce školských zařízení
2.1.2Úspory z rozsahu
2.1.3Finanční podpora sdíleného personálu
2.2Alternativní zdroje příjmů škol a školských zařízení
2.2.1Hospodářská činnost školských zařízení
2.2.2Dotační management
3.Zajištění kvalitních pedagogů a dalšího personálu pro vzdělávací proces
3.1Dostatek kvalifikovaných pedagogů
3.1.1Nefinanční motivace pro přilákání pedagogů do regionu
3.1.2Spolupráce s učiteli na rodičovské dovolené nebo v důchodovém věku
3.1.3Spolupráce s pedagogickou fakultou při získávání nových pedagogů
3.1.4Zajistit kvalitní jazykovou výuku
3.2Dostatek podpůrného kvalitního (nepedagogického) personálu pro vzdělávací proces
3.2.1Zapojení lidí z praxe do činností
3.2.2Výpomoc při nepedagogické činnosti
3.2.3Sdílení podpůrného personálu více školami
3.2.4Dostatek odborných pracovníků ve vzdělávacím procesu
3.3Zajištění systémové personální podpory školám v regionu
3.3.1Vytvořit institut školního metodika pro ORP
4.Kvalitní vzdělávací proces odpovídající aktuálním požadavkům
4.1Ředitelé škol v regionu jsou lídři a manažeři
4.1.1Akční plánování
4.1.2Zefektivnění komunikace
4.1.3Vzdělávání ředitelů škol
4.1.4Profesní portfolio ředitelů MŠ a ZŠ
4.2Učitel je klíčovým předpokladem kvality vzdělávání
4.2.1Podpora pedagogů při zavádění aktivit rozvíjející osobnostní a sociální dovednosti dětí a žáků
4.2.2Sdílení hodnot a přístupu ke vzdělávání v rámci pedagogického sboru MŠ a ZŠ
4.2.3Vzdělávání pedagogů MŠ a ZŠ
4.2.4Profesní portfolio učitelů MŠ a ZŠ
4.3Zlepšení spolupráce a dosažení souladu mezi aktéry vzdělávání v regionu
4.3.1Vzdělávání zřizovatelů
4.3.2Komunikace s řediteli a sdílení dobré praxe
4.3.3Spolupráce s veřejností
4.3.4Komunikující školy otevřené pro rodiče
4.3.5Systém spolupráce mezi shodnými a návaznými stupni vzdělávání
4.3.6Spolupráce škol se subjekty v území
4.4Kvalitní a inspirativní prostředí ke vzdělávání a odstranění bariér pro znevýhodněné skupiny
4.4.1Odstranění stavebních bariér ve školských zařízeních
4.4.2Odstranění kulturních a komunikačních bariér
4.4.3Kvalitní vybavení skoly pro vzdělávání
4.4.4Vytvoření příjemného prostředí školy
4.5Aktivní zapojení volnočasových aktivit do vzdělávacího procesu
4.5.1Škola podporuje neformální vzdělávání
4.5.2Škola využívá ve výuce místní experty a zajímavé osobnosti