Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu
Znak KRAJ KRÁLOVÉHRADECKÝ
KRAJ KRÁLOVÉHRADECKÝ
www stránky

KRAJ KRÁLOVÉHRADECKÝ

Názvy hierarchických úrovní
1. "Priorita"
1.1 "Opatření"
1.1.1 "Aktivita"

Marketingová strategie (Akční plán) Královéhradeckého kraje 2011-2013

Marketingová strategie (Akční plán) Královéhradeckého kraje 2011-2013
1.Podpora výstavby, rekonstrukce a modernizace základní a doprovodné turistické infrastruktury
1.1Údržba a rekonstrukce přírodních, kulturně-historických a technických památek za účelem zpřístupnění pro návštěvníky
1.1.1Dotační titul KHK na rekonstrukci a zpřístupnění památek (v závislosti na alokovaných fin. prostředcích) – spolupráce s oddělením kultury a památkové péče
1.2Podpora rozvoje turistické dopravní infrastruktury
1.2.1Krajský provázaný dopravní systém (kombinace vlak-autobus)
1.2.2Jednotný krajský dopravní navigační systém k významným atraktivitám a cílům CR KHK
1.2.3Optimalizace cyklotras a cyklostezek kraje – realizace generelu cyklodopravy
1.3Podpora výstavby, rekonstrukce a modernizace infrastruktury pro volný čas, sportovní a rekreační aktivity
1.3.1Dotační titul KHK na podporu výstavby, rekonstrukce a modernizace infrastruktury pro volný čas, sportovní a rekreační aktivity
2.Podpora marketingových aktivit v oblasti cestovního ruchu
2.1Tvorba produktů a programů cestovního ruchu
2.1.1Tvorba celokrajských produktů cestovního ruchu
2.1.2Tvorba přeshraničních produktů cestovního ruchu
2.1.3Koordinace vzniku produktů cestovního ruchu v jednotlivých TVÚ
2.1.4Studie možností kongresové a incentivní turistiky v KHK
2.1.5Celokrajská slevová karta – možnost zapojení do již zavedeného severočeského Benefit programu (Ústecký a Liberecký kraj)
2.2Podpora marketingu a propagace turistické nabídky
2.2.1Realizace a průběžné vyhodnocování marketingové strategie CR KHK a jednotlivých TVÚ
2.2.2Vybrané marketingové aktivity KHK – realizace šetření mezi cílovými skupinami a zaměření marketingu a propagace dle cílových skupin
2.3Permanentní aktualizace oficiálního krajského webového portálu vč. vytvoření datového skladu
2.3.1Rozšíření a pravidelná aktualizace turistického informačního systému KHK a vytvoření datového skladu
3.Podpora spolupráce a koordinace činnosti klíčových aktérů rozvoje cestovního ruchu
3.1Vytvoření efektivního systému organizace a koordinace cestovního ruchu na území kraje
3.1.1Systém řízení a organizace cestovního ruchu
3.2Podpora činnosti organizací cestovního ruchu a turistických informačních center v TVÚ
3.2.1Vybudování krajského Turistického Informačního centra
3.2.2Krajský systém hodnocení TIC
3.3Podpora vzájemné spolupráce subjektů veřejného a soukromého sektoru v rámci turisticky významných území i mezi nimi a na mezikrajské, přeshraniční a mezinárodní úrovni
3.3.1Nastavení a realizace pravidelného systému setkávání subjektů v cestovním ruchu
3.4Vzdělávání pracovníků v oblasti cestovního ruchu
3.4.1Školení pro různé typy pracovníků v oblasti cestovního ruchu v KHK