| Digitální Česko: Informační koncepce České republiky [akt. 2022] |
| Česká republika je díky klientskému přístupu, modernímu návrhu úředních procesů a efektivnímu využívání digitálních a nedigitálních technologií jednou z předních zemí v přívětivosti veřejné správy. |
| 1 | UŽIVATELSKY PŘÍVĚTIVÉ A EFEKTIVNÍ ON-LINE SLUŽBY PRO OBČANY A FIRMY |
| 1.1 | Národní katalog služeb |
| 1.2 | Centrální informační místo |
| 1.3 | Univerzální obslužné kanály |
| 1.4 | Digitální služby resortů |
| 1.5 | Národní katalog otevřených dat |
| 1.6 | Role správců služeb |
| 1.7 | Zpětná vazba klientů |
| 1.8 | Jednotné UX/UI |
| 1.9 | Proaktivní poskytování služeb |
| 2 | DIGITÁLNĚ PŘÍVĚTIVÁ LEGISLATIVA |
| 2.1 | Digitální dopady navrhované legislativy |
| 2.3 | eSbírka a eLegislativa |
| 2.4 | Průběžná aktualizace platné legislativy |
| 2.5 | Právo na digitální služby |
| 2.6 | Revize legislativy eGovernmentu |
| 2.7 | Soukromé a veřejnoprávní služby |
| 2.8 | Metodika pro veřejné zakázky v oblasti ICT |
| 2.9 | Nová legislativa eGovernmentu |
| 2.10 | Legislativní podpora proaktivního poskytování služeb |
| 3 | ROZVOJ PROSTŘEDÍ PODPORUJÍCÍHO DIGITÁLNÍ TECHNOLOGIE V OBLASTI eGOVERNMENTU |
| 3.1 | Čerpání mimorozpočtových zdrojů |
| 3.2 | Digitalizace dosud nedigitalizovaného obsahu. |
| 3.3 | Digitální archivy |
| 3.4 | Základní registry |
| 3.5 | Komunikační infrastruktura |
| 3.6 | Elektronická identifikace |
| 3.7 | Digitální mapa veřejné správy |
| 3.8 | Kybernetická bezpečnost |
| 3.9 | Přeshraniční elektronická identifikace |
| 3.10 | Digitální oprávnění a zmocnění |
| 3.11 | Elektronické platby |
| 3.12 | Stavebnice sdílených řešení |
| 4 | ZVÝŠENÍ KAPACIT A KOMPETENCÍ ZAMĚSTNANCŮ VE VEŘEJNÉ SPRÁVĚ |
| 4.1 | Systemizace expertních profesí |
| 4.2 | Získání, udržení a rozvoj klíčových specialistů |
| 4.3 | Absolventi ve státním sektoru |
| 4.4 | Využití kompetenčních center |
| 4.5 | Ustavení transformačních útvarů |
| 4.6 | Kapacity pro realizaci změn |
| 4.7 | Naplnění expertních míst |
| 4.8 | Rozvoj digitálních kompetencí |
| 5 | EFEKTIVNÍ A CENTRÁLNĚ KOORDINOVANÉ ICT VEŘEJNÉ SPRÁVY |
| 5.1 | Řízení realizace IKČR |
| 5.2 | Zdroje na realizaci IKČR |
| 5.3 | Architektura veřejné správy |
| 5.4 | Koordinace státního ICT |
| 5.5 | eGovernment cloud |
| 5.6 | Národní ICT autorita |
| 5.7 | Agendy v přenesené působnosti |
| 5.8 | Sdílená řešení pro malé agendy a úřady |
| 5.9 | Propojený datový fond |
| 5.10 | Veřejný datový fond |
| 5.11 | Systémy prostorových dat |
| 5.12 | Měření a vyhodnocování realizace IKČR |
| 5.13 | Agendové informační systémy |
| 6 | EFEKTIVNÍ A PRUŽNÝ DIGITÁLNÍ ÚŘAD |
| 6.1 | IT podpora práce úředníků |
| 6.2 | Vnitřní digitalizace úřadu |
| 6.3 | Nové metody řízení úřadu |
| 6.4 | Modernizace provozních IS |
| 6.5 | Modernizace digitální infrastruktury |