Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu

KRAJ VYSOČINA

Komunitní plán zdraví a kvality života Kraje Vysočina (2018-2020)

GesceSpolugesceSpolupráce
1. Výzkum a inovace, podnikání, zaměstnanost
Odliv mladých lidí z regionu
Nedostatečné sociální zázemí pro příchozí, vracející se vysoce kvalifikované pracovní síly
2. Vzdělávání
Více propojovat školy s reálným životem na všech stupních (sdílení především pozitivní praxe)
Podpořit umožnění otevření školních sportovišť veřejnosti
3. Zdravotnictví a zdravotní prevence
Nedostatek odborného personálu v nemocnicích
Podpora prevence dětské obezity
4. Sociální oblast a bydlení
Nízká podpora sociálního bydlení a nízká provázanost se sociální prací
Potřeba zvyšovat dostupnost domácí paliativní péče
5. Doprava, její infrastruktura a obslužnost
Zamezit průjezdu těžkých nákladních aut na vybraných krajských komunikacích
Budovat obchvaty měst a obcí
6. Veřejná správa, rozvoj, velké investice a rozvoj venkova
Zachovat dostupnost veřejných služeb na venkově (pošta, prodejna, ...)
Pokračovat v podpoře staveb regionálního významu (multifunkční hala v Jihlavě, letiště Jihlava)
7. Zemědělství a lesnictví
Podpora vlastníků lesa od státu v období kalamitních situací
Zadržení vody v zemědělské a lesnické krajině správným způsobem hospodaření
8. Životní prostředí
Ochrana vod, péče o čistotu vod, zadržování vody v krajině i na území obcí
Přeměna odpadů na zdroje
9. Kultura, památková péče, cestovní ruch
Nedostatečná veřejná linková hromadná doprava o víkendech (kulturní a přírodní dědictví)
Nedostatečná nabídka kvalitních služeb v cestovním ruchu
10. Volnočasové aktivity a sport
Investice do infrastruktury volnočasových aktivit a sportu – střední projekty
Chybějící střednědobá koncepce rozvoje infrastruktury pro sport a volnočasové aktivity
11. Stůl mladých
Zvýšení schopností mladých dosáhnout na finanční podporu svých akcí
Zohlednění individuálních vzdělávacích potřeb žáků/studentů ve vazbě na jejich kariérní zaměření