Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu
Znak hlavní město PRAHA
hlavní město PRAHA
www stránky
web ke strategiím

hlavní město PRAHA

Názvy hierarchických úrovní
1. "Strategický pilíř"
1.1 "Cíl"

Celoměstská koncepce rozvoje informačních systémů pro potřeby hl. m. Prahy a městských částí do 2025

GesceSpolugesceSpolupráce
1. eGovernment
1.1 Elektronizace veřejné správy založená na pilířích digitální samoobsluhy občana, vnitřní digitalizaci úřadů, otevřených datech veřejné správy a identitních a autentizačních/autorizačních systémech.
2. Sjednocená architektura
2.1 Provozní stabilita informačních systémů tj. centralizace dílčích IT řešení, řízení a prosazování dodržování pravidel celkové architektury.
3. Vlastní kompetence v řízení vývoje a provozu ICT
3.1 Získání i udržení odborníků a potlačování tzv. vendor lock-in jevu motivací vlastních pracovníků řídících ICT, rozvojem jejich znalostí a nastaveným systémem vzdělávání.
4. Standardizace ICT služeb
4.1 Provázané, kvalitní, efektivní a měřitelné ICT služby, projektové řízení rozvoje a provozu ICT, řízení smluvního zajištění ICT služeb, řízení kvality, prosazování dodržování parametrů ICT služeb (SLA).
5. Sdílené ICT služby, sdílená infrastruktura
5.1 Katalogizace aktuálně provozovaných IT služeb a jejich společné pořizování a provoz, ICT služby provozované ve společných datových centrech se zajištěním bezpečné datové komunikační infrastruktury, využití dostupných kapacit informačních technologií, sjednocení a optimalizace počtu datových center, sjednocení síťového prostředí a dalších systémových služeb.
6. Využití služeb provozovaných státem
6.1 Katalogizace sdílitelných certifikovaných služeb, využití řešení státu formou služeb pro veřejnou správu a veřejnost za stanovených finančních podmínek.
7. Informační a komunikační bezpečnost
7.1 Přesná, přístupná a spolehlivá data. ICT maximálně zabezpečeno proti ztrátě důvěrnosti, integrity, dostupnosti a nepopíratelnosti použitím technických, systémových, procesních, personálních a administrativních opatření.
8. Green IT ve veřejné správě
8.1 ICT technologie či služby budou šetrné k životnímu prostředí po celou dobu svého životního cyklu.
9. Zajištění souladu s legislativním rámcem
9.1 Zajištění souladu ICT systémů a řešení implementovaných v HMP s legislativními rámci eIDAS, GDPR a kyberbezpečnosti.