Databáze strategií - Portál strategických dokumentů v ČR

Databáze strategií Portál strategických dokumentů v ČR

..vyberte místo Zaslat DOTAZ / NÁMĚT Často kladené dotazy vstup do terminálu
Znak KRAJ KRÁLOVÉHRADECKÝ
KRAJ KRÁLOVÉHRADECKÝ
www stránky

KRAJ KRÁLOVÉHRADECKÝ

Názvy hierarchických úrovní
1. "Priorita"
1.1 "Opatření"
1.1.1 "Aktivita"

Marketingová strategie (Akční plán) Královéhradeckého kraje 2011-2013

GesceSpolugesceSpolupráce
1. Podpora výstavby, rekonstrukce a modernizace základní a doprovodné turistické infrastruktury
1.1 Údržba a rekonstrukce přírodních, kulturně-historických a technických památek za účelem zpřístupnění pro návštěvníky
1.1.1 Dotační titul KHK na rekonstrukci a zpřístupnění památek (v závislosti na alokovaných fin. prostředcích) – spolupráce s oddělením kultury a památkové péče
1.2 Podpora rozvoje turistické dopravní infrastruktury
1.2.1 Krajský provázaný dopravní systém (kombinace vlak-autobus)
1.2.2 Jednotný krajský dopravní navigační systém k významným atraktivitám a cílům CR KHK
1.2.3 Optimalizace cyklotras a cyklostezek kraje – realizace generelu cyklodopravy
1.3 Podpora výstavby, rekonstrukce a modernizace infrastruktury pro volný čas, sportovní a rekreační aktivity
1.3.1 Dotační titul KHK na podporu výstavby, rekonstrukce a modernizace infrastruktury pro volný čas, sportovní a rekreační aktivity
2. Podpora marketingových aktivit v oblasti cestovního ruchu
2.1 Tvorba produktů a programů cestovního ruchu
2.1.1 Tvorba celokrajských produktů cestovního ruchu
2.1.2 Tvorba přeshraničních produktů cestovního ruchu
2.1.3 Koordinace vzniku produktů cestovního ruchu v jednotlivých TVÚ
2.1.4 Studie možností kongresové a incentivní turistiky v KHK
2.1.5 Celokrajská slevová karta – možnost zapojení do již zavedeného severočeského Benefit programu (Ústecký a Liberecký kraj)
2.2 Podpora marketingu a propagace turistické nabídky
2.2.1 Realizace a průběžné vyhodnocování marketingové strategie CR KHK a jednotlivých TVÚ
2.2.2 Vybrané marketingové aktivity KHK – realizace šetření mezi cílovými skupinami a zaměření marketingu a propagace dle cílových skupin
2.3 Permanentní aktualizace oficiálního krajského webového portálu vč. vytvoření datového skladu
2.3.1 Rozšíření a pravidelná aktualizace turistického informačního systému KHK a vytvoření datového skladu
3. Podpora spolupráce a koordinace činnosti klíčových aktérů rozvoje cestovního ruchu
3.1 Vytvoření efektivního systému organizace a koordinace cestovního ruchu na území kraje
3.1.1 Systém řízení a organizace cestovního ruchu
3.2 Podpora činnosti organizací cestovního ruchu a turistických informačních center v TVÚ
3.2.1 Vybudování krajského Turistického Informačního centra
3.2.2 Krajský systém hodnocení TIC
3.3 Podpora vzájemné spolupráce subjektů veřejného a soukromého sektoru v rámci turisticky významných území i mezi nimi a na mezikrajské, přeshraniční a mezinárodní úrovni
3.3.1 Nastavení a realizace pravidelného systému setkávání subjektů v cestovním ruchu
3.4 Vzdělávání pracovníků v oblasti cestovního ruchu
3.4.1 Školení pro různé typy pracovníků v oblasti cestovního ruchu v KHK